My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 31, 2012

jom ke PD

jabatan aku ni mmg mewajibkan 7 hari berkursus setiap kakitangan
KPI Dato' katanya

jadi nok x nok KENA jugak

aku nak beranak bulan 10.. skrg dah hujung MEi
aku baru berkursus 2 hari je.. huwaaa

so, aku meng offerkan diri utk join kursus anjuran HQ
di Port Dickson
padahal aku dok berapa suke kursus jauh2 nih
tinggalkan anak2 dan suami
sian depa
 tambah lagi si acad tu kemain la manjenya..
tido malam2 HARUS ada ibu

tapi dis time, ibu terpaksa sayang
nnt rekod x baik plak

so, 4hb - 6hb Jun off to PD

Hotel Avvilion Admiral Cove
 

tgk gambo cam cantikkk jer ;)
ni plak bilik nya

3 comments:

eima said...

kemain lawa .....
akus lalu je tolak kursus ... hehehe

tp mmg tak cukup pun tahun lepas

Qhaifa Nur said...

kalau dah arahan kena pergi jua...
jauh dimata dekat dihati....

deelira@deeliraz said...

manje : x cukup sbb ko bersalin ye? hehe.. opis aku ni straight wei. kn cukupkan jg. carila kursus apa2 pon.

qhaifa nur : betul2.. symp la katakan.. ;)