My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 28, 2012

Adnan Sempit 2 ~ wajib ditonton

Adnan sempit 1 ~ aku tgk.. sumpah kelakar

Adnan sempit 2 ~ pon aku tgk.. kelakar x hengat punyer

 kira aku ni kategori peminat shaheizy sam ni ler.. tp idokla minat bebenor. sket2 je hehe



Hari sabtu lepas, aku ajak my hubby bawak anak2 tgk adnan sempit 2. Saja nak seronok2. Dah lama rasanya x tgk wayang.. acad macam biasa dgn trademark dia.. " mat rempit jatuh motor...malu..." hehe

seb baik la budak 2org ni behave sgt2. Nakal sket2 tu adalah. aku beli tiket 2 je. dorang 2 badik duk kat tangga....hahaha. bkn kedekut ke apa tau.. dorang mmg nak duk kat tangga. V.I.P seat kaedahnya.

Keseluruhannya, Adnan Sempit 2 mmg wajib ditonton. sakit perut aku ketawa. x hengat diri tgh mengandung.. ketawa berdekah2..
Tadi ada baca kat belog cik bunga dia nak g ngedate ngan cik abe nye.. bunga.. silakan.. silakan.. 

Adnan sempit 2 ni x sama dengan Adnan sempit 1 mungkin sebab dia bertukar pengarah kan. bgs jugak cam tu. kl pengarah nya sama.. sekuel nya pasti x jauh beza.

apa pon, ada timbul isu sana sini pasal minah ni
 x dapat plak nak gugel gambo dia secara jelas. tp sapa tgk Melodi minggu lepas, ada org intebiu minah ni. Org pertikaikan knp guna minah ni dalam cerita ni, dimana seolah2 memperlekehkan wanita bertudung terlibat dalam rempit2 ni. masa aku tgk part pompuan ni dgn aksi dia.. xde plak aku terpikir cam tu. ok je aku tgk. terpulang pada cara kita menengoknya la kan. yg baik amik teladan..yg x elok jgn ikut itu ajer.. sket2 nak melenting.
owh, itu adalah sekadar pendapat peribadi sahaja..

eh, masa kuar since si angah ni
 acad dengan spontannyer " ibu, ini dalam toyol tu.. toyol isap neng dia" aduh.... kuat plak dia bercakap dalam wayang tu.. seb baik xde org marah .. acad2... hehe

2 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

ahahaaahah..comel je acad.. toyol yer.. aku tak berani lagi nk bawak qimie masuk wayang..takut dia bosan

hihihih... tak sabo nak tgu minggu depan nih..

eima said...

pesal aku tgk adnan sempit 1 tak gelak punnn ?? aku ni pelik betui la ...adnan sempit 2 ??tgu la kuar kat tv ke dvd ke ...