My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 1, 2011

sahur pertama

Salam Ramadhan buat semua teman2,

wah, awal aku sampai opis hari ni.. 7.10 pagi. Bulan Ramadhan ni aku tuko WP2 ke WP1. balik awal xde la rushing sgt nak masak2 kan.

korang sahur apa pagi td?

aku cume minum air CCP sahaja
untuk suami tercinta ;
 
sup ayam
ikan talapia goreng
dan telur masin
x lupe juga segelas kopi


erk.. petang ni nak buka apa erk? ... dalam peti ada ayam & ikan ayer .. sayur plak kacang botol.

3 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

wahhhhh.. ko minum tuh jer???? gile.. kenyang ker weh????

eima said...

klu aku mau menggeletik tak henti hamba allah dlm perut aku nih .. hehe

ni time minum pagi die pun dok gerak2 aktif... almaklum la br pertama ....

Madamme Anne said...

EH.. EH.. SAME LA.. ANNE PUN MINUM CCP jer.. xde selera nak makan sahur sorang2.. :)