My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 5, 2011

Menu berbuka semalam

Pantas masa berlalu
Hari ni dah Ramadhan 5
Alhamdulillah, dikurniakan kesihatan yang baik lagi
untuk menjalani ibadah puasa dan solat bertarawikh
Semalam berbuka masak simple2
tapi berpeluh2 jugak la kat dapo
melayan anak2 lagi + bersilat menyiang udang, hati ayam kat dapo

 Sup sayur
Hati & Pedal Goreng Cukup Rasa
Sedapla, resepi ni dapat dari Nojj
Udang Goreng Berempah
pon sedap :)
dan sambal tempoyak
 
hrm.. camne nak diet kalau mcm ni?
dah masak2.. x kan nak tgk je ye daK?
 
haru-haru

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

aler, lepas raya la diet...menyelerakan sungguh sambal tempoyak tu...haihhh

zura_habib said...

wah sedap tul lauk zue..kena gi bukak pose umah zue la blk nnt:p

deelira@deeliraz said...

kak izan : lepas raya?? lagi banyak mkn...haru..haru

Zura : mai mai.. :) kita masak2 mkn sama2 hehe..

eima said...

aku suka udang galah ..udang lain aku tak mkn ....

smlm aku masak mee goreng je ...pagi sahur br masak nasi ...

LiErOSe~QiEmi said...

buat la cam aku... makan nasi berbuka sesenduk je.. tapi bukan sebab diet, sebab perut dah penuh dgn 2,3 cawan air sebelum jamah nasi ahhah..

tapi zue... lauk2 sungguh nampak menyelerakan wehhhhhhh, telan air liur aku tgk huhuhuh