My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 6, 2011

Segala cinta hanya untukmu

Tibe-tibe rasa nak beremosi
Sebenarnya, kalau bercakap pasal anak-anak
x kiralah dari segi apa pon
pembesaran mereka, keletah, tawa nanges dan segalanya
semuanya akan menerbitkan air mata aku
aku tak tahu kenapa.. 
wlwpon aku dalam keadaan gembira
aku ttp akan berasa sayu bila menatap mereka
ibu sayang korang wlwpon
* korang selalu menyakitkan hati ibu
* kerana korang ibu x cukup tido
* kerana korang ibu korbankan segala kehendak ibu
* kerana korang umah bersepah-sepah
* ibu kemas umah setengah hari.. korang kubang dalam masa 5 minit je
* ibu terpaksa salin baju korang 4-5 pasang sehari 
* kerana korang .. menitik2 peluh keringat di dahi ibu
* kerana korang juga..jiran2 sume tahu ibu adalah ibu singa.. terjerit sana sini
* demi korang.. ibu sanggup gantikan dengan nyawa ibu
 Tiada kata harus ku lafazkan
Untuk menyatakan betapa ibu sayang sgt dgn korang
Seminit pon x sanggup kehilangan
Kakak..skrg terlalu banyak cabaran yang perlu kakak hadapi
ini baru permulaan sayang.. 
sayang, tabahkan hatimu
wlw apapon cabaran, dirimu tetap istimewa
jadikan kekurangan satu semangat dan kekuatan untuk BERJAYA
(ibu x blh cerita pasal umie banyak2.. mesti sebak)
sekarang adik sangat2 nakal
budak sedang membesar .. biasalah tu kan
adik, amanat ibu
Jaga kakak sebaik-baiknyer..

Love u more... (*_*)

3 comments:

MRS. K said...

aloh.. aku pulak sedih terlebih.. huhuhu...

dah besar dah kakak!

eima said...

lama tak tatau cite kakak ngan adek ...
dah besar dah diorg..... kasih ibu bw ke syurga

LiErOSe~QiEmi said...

up la cite lagi werh.. nanti free2 aku baca.. nnt dah ada berukbeng lagi aku bace.. ahahha tapi tak tau bile nak ada mendalah tu ahahaha