My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

anak-anak sekarang

 "zaman sekarang dah x macam zaman kita dulu"
ungkapan itu sering kita ungkap
namun bersediakah kita dgn ilmu secukupnya untuk mendidik anak 
di zaman serba mencabar skrg ni???
pengaruh Internet, pengaruh rakan sebaya, pengaruh persekitaran
jujurnya; aku takut nak menghadapi semua ini dalam mendidik anak2
tp aku akan cube sedaya upaya..InsyaAllah

hrm.. itu mukadimah peringatan sahaja
anak2 zaman skrg, celik IT ke?
mudah-mudahan macam tu la yek
cume semakin mereka dewasa, aktiviti semakin perlu di pantau
anak2 aku suke sgt menghadap komputer..melayan youtube
seingat aku la..aku kenal youtube ni masa dah kerja huhu
dorang akan layan upin ipin (berulang kali)
abc song, twinkle2 little star dan adalah beberapa lagi video fav
ghalik sungguh 2 beradik ni
 ibu memang x de can lansung nak layan internet kat umah
kecuali mereka dah tido
sayonara; anak oh anak, kasilah ibu plak!!

2 comments:

eima said...

sama cam fahim ...
cuba kat umah ade tenet ... jenuh aku ...
kat umah tuh abah layan brita ...die layan dvd ...

abah dah masuk bilik die on balik tgk cartoon ...aku nk tgk ape ???
kena tgu die tido gak ...

zura_habibhaariz said...

kusyuk tul acad...cute jer...