My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

wall selection nyum nyum

Salam 28 Ramadhan,
(nak raya dah yeay...yeay)

abah x pandai memasak
abah x pandai berkebun

tp abah tahu apa saya suke
wall selection
sedap hingga menjilat ibu jari kaki
hahaha
muka kakak yang x sabar2 dah nak ngap 
adik lagi la geramnyer..
yeay..
budak ni mkn sgt comot
jadi terpaksa dibogelkan sebelum bajunya kotor
see?
habis mulut
kaki
pampers
dan lantai??? hadoiii
dah macam apa dah huhu

lepas makan aiskrim ni
terus bawak p mandi
pastu nak kena mop2 lantai bagai
sabau je la..

sekian, entry makan eskrem

12 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

eh siyes sedap ke ni???

deelira@deeliraz said...

siyes sedap tp x leh mkn banyak. muak sket.

MRS. K said...

kalau kena baju tu, susah nak tanggal.. huhuh.. baik la bogelkan

LiErOSe~QiEmi said...

eskrem.. huhuhu..jemu weh..klu beli sokmo tak habes..

weh, comelnye mulot comot..hihiih ok anak2 pas ni dera ibu lagi tau..kotorkan dinding plak!! ahahah

mrs_zura said...

sedap yeh?xpenah beli lg...umah kami lg 'in' eskrem potong..hehe...nnt nk try beli la..mesti habib yg 1st mtk...hantu eskrem coklat:p

eima said...

anak aku tak leh mkn ... kang tak pasai tak raya kami ...

aku pu tak gemar ais krim ..laki penggemar...

deelira@deeliraz said...

mrs.K : betul2... :p

deelira@deeliraz said...

bunga : jgn dengar cakap makcik bunga okey..

deelira@deeliraz said...

zura : hbb suke? pergila beli.. sure hbb gerammmmm ...

deelira@deeliraz said...

manje : xyah la bg dia. dia kan lelah. x sesuai. ko tu pon skrg je x gemar. masa kecik2 dl mak ko citer ko suke sgt la mkn eskrem ni.. hehe (tibe2 je)

..nOj.. said...

wei korg mkn 4 beranak sampai abes ke tu? mcm byk sgt je. isshh takleh tahan tul tgk gambo eskrem tetengahari buta ni.

Intan Inn said...

wahhh sedap nyer aiskrim tue yer..hehhehhee..erm part last tue mmg best betul2 makan aiskrim tue...