My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 23, 2010

kalau Dia nak bagi..dia akan bagi.Tapi kalau dia x nak bagi..minta pon xdapat

huh tajuk x leh blah..hehe
esok kite gaji kan? saya pon gaji.tp bulan ni jadi x sabar sket pada bulan2 sebelum nih
pasal apa?
pasal...sy dah dapat tunggakan gaji dari bulan januari hari tu utk gred baru srkg.
Alhamdulillah..sy bersyukur..dan akan sentiasa bersyukur..
kawan2 PA yang lain apa cerita hah?? huhu
ada je yg dah dapat tuh..tetapi masih ramai x dapat..
so korang sabar la ek..
cube korang kira tunggankan tu darab dengan setahun / dua tahun..
LEBAT wei....
hmm hari jumaat ni aku akan bawak anak p temujanji kat ISEC, Mid Valley Kuala Lumpur
so kalau ada kelapangan dan keadaan mengizinkan..nak bawak anak round2..dan beli belah sket la kan.. hehe
ada rezeki lebih..kena ingat anak2 dl kan..

2 comments:

MRS. K said...

wah.. suping baju raya in advance ya!

Deelira @ Deeliraz said...

hehe..jom join!