My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

huhu...rutin kembali seperti biasa selepas 2 minggu

jem...jem..jem
igt kolumpo je ke jem
no...no..no..
skrg kuantan dah boleh tahan jem nya
hmm habis je cuti sekolah 2 minggu
jalan akan sesak seperti biasa..
adakah ini menunjukkan budak2 sekolah skrg bawak kete p sekolah?
huhu...entah la..
hmm..jap lagi nak upload pic jenjalan..
tunggu.. :p

p/s : petang ni nak bawak anak p check up kat klinik..tp bos plak ader.sepatutnya dia xde hari ni.dah ler minggu lepas dah sekerat hari..camne nih???? huhu..

1 comment:

LiErOSe~QiEmi said...

bukan budak bawak kete p sekolah..tapi bawak bas laa ..ehek.. tibe lak ek..

bukan laa..cuti sekolah ni, biasanya bukan budak2 je cuti..mak pak depa pun sama..sebab tu jalan lengang..depa p jenjalan kat tempat peranginan..

woii ni nak sound...punye lama tunggu upload cite..banyak ni jee??? woii cite..cite la panjang sket..bleh baceeee...
sekian, aku yg tak bz..ahaha