My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 19, 2010

hari ini adalah segala permulaan kehidupan pada 5 tahun yang lalu

20.05.2005 ~ aku sedang berdebar2 menanti saat diijabkabulkan selepas maghrib malam nnt
20.05.2010 ~ masih berdebar2 tetapi dlm situasi yang sgt berbeza. menanti saat segalanya selesai untuk anak sekecil umie.esok aku akan bawa umie ke hospital utk check up terakhir sebelum kami sama check in wad pada 21.05.2010 dan 22.05.2010 Wish for miracle.Sentiasa dan x putus2 berdoa semoga segalanya akan berjalan lancar.Ya Allah, jika kesakitan itu dapat dipindahkan kepada aku..aku rela Ya Allah.Cukupla segala kesakitan yang dia alami selama hidupnya ini.AMIN !! 

20.05.2005 ~ Tarikh Keramat
 semoga kaseh sayang yang telah kita bina akan sentiasa disemarakkan dengan segala cinta dan ketaatan.
semoga setiap liku-liku kehidupan akan kita lalui dengan tabah dan sabar.
Semoga cinta kita akan kekal sehingga ke nafas yang terakhir (◕‿◕✿)

sayang, tahun ni kita x sambut anniversary ye.sbb saya teman permata hati awk di hospital :) . segala dugaan kita tetap akan hadapi bersama-sama.

7 comments:

ratna said...

byk2 sabar yer.. anyway, happy anniversary for both of you..

ratna said...

byk2 sabar yer.. anyway, happy anniversary for both of you..

Deelira @ Deeliraz said...

insyaAllah..tq ratna :)

MRS. K said...

epy aniversary

Deelira @ Deeliraz said...

thanks k :)

mrs_zura said...

tahniah zue...dh 5 thn pun..hepi anniversary..smg jodoh kalian ke akhir hayat...
psl umie b strong..insyaallah sume akan ok!

LiErOSe~QiEmi said...

WEh, dah 5 tahun erk?? Erk!! Jap nye masa berlalu.. macam kenal je pengapit kentot tu ahahaahaha... Well, at least i got chance to share ur best day that time..

1. Happy 5th anniversarry dear zue & pokdie

2. Wish all the best for umi.. be though ok umi sayang..like ibu..