My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 9, 2010

my workstation

ini adalah sebab mengapa saya dah lama x update blog
tp saya xpernah miss baca entry baru dari kengkawan
cube tgk disekeliling saya
banyak kertas mertas kan?
seme ada dateline
mana saya x pening
di samping tugas-tugas harian yang x pernah sunyi dari
panggilan telefon setiap masa juga
menggangu urusan tugas2 harian
tp apa boleh buat
dah tugas kan
nama pon PA bos..
ada je org nak cakap dgn bos
pintu kayu yang terbuka tu..pintu ke bilik bos aku la
mmg terbuka je..so that dia leh tgk aku
aku leh tgk dia
dalam pada tu..weolss borak2 terus dari pintu tu je
tp dia xnmpk la pc aku ni
kalau nmpk..harus xbuka fb dgn blog keh keh keh..

1 comment:

amneez @ norel said...

Sempat lagi tu.... chumel la u pakai tudung macam tu... ;)