My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 15, 2010

Patah ke?

bercuti memang menyeronokkan.tp seronok itu akan bertukar menjadi tragedi jika tidak beringat2.balik dari akad nikah anak saudara malam tuh, umie jatuh di timpa tangga
eh bukan umie jatuh tersungkur di tangga
bunyi terhantuk yg sgt kuat..
di kepala kah?.. xde!
gigi patah kah?..xde!
dalam pada dia selok2 menangis, hidung dia aku tgk semakin membesar..
ada lelehan darah di situ..
gegas kami bawak dia ke Hospital Sultanah Zahriah (entah betol ke x nama spital ni)
hmm..sedih sgt apabila , anak kecil sekecil umie..OKU, hidung membengkak dgn darah meleleh..TETAP kena tunggu giliran. sakit hati aku!!!! aku rasa nak cancel je jumpa doktor
tp kerana sakit anak aku turutkan..dah ler banyak nyamuk!!! hospital apakah??
sebok nyembur rumah org x nak bg denggi!!
sampai di hospital kul 11.15..suami aku bawak kete dgn lajunyerrr...
tp TETAP kena tunggu LAMA. 12.00 tengah malam baru no dipanggil..
p X-RAY takut patah. dalam hati aku.. xputus2 doa agar hidung dia x patah
selepas di X- ray.. tg lagi 1/2 jam dalam keadaan berdiri mendukung anak kerana kerusi penuh.ALLHAMDULILLAH.. doktor kata x patah hidungnya..darah tu disebabkan hantukan yg kuat.
SYUKUR!
hm..tp aku tetap kesal dgn HOSPITAL KERAJAAN
apa pon...selepas peristiwa itu..tangan umie x lepas dari aku wlwpon sesaat. sentiasa di dukung di angkat. susah hati aku mengenangkan dia yg mudah jatuh :(
pic ni taken after sehari kemalangan tu berlaku
umie..apakah lagi selepas ini?
ibu dah x sanggup!

2 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

cian umie... jangan noti², nanti ibu susah hati

mrs_zura said...

amboi anak dara nie buas jgk ke..hrp2 pasnie cik umie x jth lg k..sian ibu susah hati...