My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 24, 2010

kasih yang tiada nilainya..

tiada apa yang lebih berharga selain daripada
apabila kita memerlukan dia..dia ada di sisi kita...
saat aku terlantar sakit
anak yg sulong x habis2 bertanye..
ibu ok ke? ibu sakit ke?
umi picit kepala yek?
uoll terharu x?
ini bukan kali pertama dia picit kepala aku
dia dgr je aku sebut "ibu sakit kepala"
terus dia dtg hulurkan tanggannya yg kecil itu utk memicit kepala aku
tp kali ini berbeza kerana aku benar2 terlantar sakit x leh bangun
"mata ibu merah..ibu sakit ye"
"ye sayang...jgn nakal2 tau"

tq sayang..luv u so much!

6 comments:

mrs_zura said...

so touching..she is a lovely doter.. u r lucky to have her...

deelira@deeliraz said...

thanks dear..
love her so much!!!

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

bagus la kakak umie ni! nanti ibu kasi upah yer tolong picit!

deelira@deeliraz said...

dia dah boleh di harap kay..

bunga_rose said...

olo..olo.. umi.. meh sini meh.. picitkan kepala acik bunga lak.. penin neh.. kimi lom leh picit.. dia tau picit 1 benda je.. huhuh...

deelira@deeliraz said...

acik..meh sini kepala tuh umie nak sental2..