My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 17, 2010

Opsyen

Alhamdulillah..segalanya datang dari Allah
aku bersyukur dengan setiap rezeki yg diberikannya..
semua benda ni mmg x terjangka
Kenaikan gred PA dari N17 ke N27 sebagai Setiausaha Pejabat
adalah satu bonus untuk tahun 2010 ini bermula dengan buku baru
TAHNIAH uk semua PA Semalaysia

pada 12 Februari 2010 baru ni..aku turun NRE
ada taklimat pasal opsyen
tarikh akhir hantar opsyen adalah pada 13 mac 2010
alhamdulillah segalanya sudah terang benderang
OPSYEN pon sudah ada di tangan aku kini
Gaji..
JPA memutuskan untuk memberi 2 kenaikan pada All PA tahun ini..
pertama : dengan gaji baru di Gred N27
+
kenaikan tahunan N17 pada bulan oktober nnt..
dan bermula tahun 2011..kenaikan akan dapat pada bulan januari
jadi kita akan dapat 3 kenaikan dekat2 masanya..
alhamdulillah...
kedua : cuti
cuti dikekalkan selama 20 hari..
setelah ditanya berkali2..jawapan ,masih sama.. 20 hari..
tanggungjawab : bersedia utk memikul t.jawab lebih besar selepas ini..

4 comments:

MRS. K said...

aiyooo... 20 hari ke?

Deelira @ Deeliraz said...

tu lah... bengang jugak kan..
igtkan dapat lebey 5 hari huhu..

amneez @ norel said...

bersyukur.... ;) hehehe.. ALhamdulillah zue.. tahun 2010 ni bermakna buat akk sama... juga Allah memberikan rezeki untuk akk.. setelah bersusah payah sebelum ni.. nanti.. akan sampai "boyfren" baru akk kat umah zue.. hehehe :)

Deelira @ Deeliraz said...

huhu...
x sabar nak tgk boyfren baru akk nih.. :P
i'm happy for you