My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 25, 2010

But But

 
Minyak But But dari HPA ni sgt bagus dan berkesan
aku menggunakannya untuk semua org yang aku sayang
baru-baru ini..ank yg sulong jatuh tersembam muka dulu
pecah bibir dia..memancut2 darah..terus aku cari minyak but but nih..
sapu2 pagi esok bgn dah kering
masa anak kedua nak kena lelah..aku sapu ikut arahan HPA
selepas mandi sapukan minyak nih dari pusat ke dada
beserta dengan selawat ke atas Nabi sebanyak 3x
pastu titikkan 2-3 titik minyak but but ni dalam mulut anak2..tiap2 malam
Allhamdulillah dgn izin Allah juga, skrg acad dah xde mengeluarkan bunyi2 yang membimbangkan

Info Minyak But but :-
Untuk Patah Tulang.
Panaskan minyak dan sapukan pada bahagian yang patah dan terus balutnya dengan kain. Amalkan bersama Radix sebanyak 6 kapsul sehari.
Untuk Buasir.
Sapukan Minyak But-But pada bahagian dubur/anus yang terkeluar. Amalkan bersama Ficus, Pelawas dan Coscinium Plus.
Untuk Darah Tinggi dan Lumpuh atau Stroke.
Panaskan minyak sedikit dan sapukan pada bahagian leher dan bahagian yang terasa kesemutan dan lumpuh.
Untuk Urut.
Minyak ini bersifat sejuk diluar dan didalam ia akan meresap ke lapisan epidermis yang mampu untuk mengubati saraf yang terganggu.
Sengatan Serangga.
Ambil kapas dan basahi minyak ini dan letakkan pada bahagian yang terkena sengatan.
Luka Kecil-Kecil.
Ambil kapas dan basahi minyak ini dan letakkan pada bahagian yang terkena sengatan.
Terkena Air Panas dan Luka Terbakar.
Sapukan minyak ke bahagian yang mengelembung.
Cirit-Birit.
Minum satu sudu kecil bersama air suam.
Kembung Perut.
Panaskan sedikit minyak dan urut perlahan-lahan secara berulang kali di bahagian perut secara memutar. Untuk kanak-kanak gunakan daun sirih dan sapukan minyak pada bahagian perut.
Asma.
Kanak-Kanak kecil, minum satu sudu kecil pada waktu malam dan sapukan pada bahagian dada dan selimutkan kanak-kanak tersebut.
Kanak-Kanak Yang Sering Kencing Malam.
Sapukan pada bahagian ari-ari sebelum tidur. Dicadangkan amalkan bersama Madu Asli.
Bayi Sering Menangis Pada Waktu Malam.
Sapukan pada bahagian kening atas pada setiap waktu malam.
Lemah Tenaga Batin.
Lakukan urutan pada bahagian zakar pada setiap hari.
Wanita Menopouse.
Digunakan untuk menghilangkan rasa sakit bersama suami.
 

2 comments:

MRS. K said...

bagus ubat ni zue.. kena beli jugak ni

Deelira @ Deeliraz said...

mmg kena ada setiap rumah ni kay..
RM10 je sebotol..zue jadi agent.kl k nak leh ar beli dgn zue.tp kalau ada stokis berhampiran lagi baik.kl dgn zue nnt kos nak ngepos lagi.