My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 10, 2009

spend time together

hujung minggu yang lalu aku habiskan masa bersama keluarga
bersama bonda, adik beradik & family
kitaorg sembang2 n makan2 sajo
sementara menunggu suami tercinta selesaikan tugasan beliau
(cewah ayat!)tugasan apa?? mesin rumput ler..
kita org kat dapo siapkan menu makan mlm ..dinner bak kata omputih
kitaorg wat bbq sekali lagi..
kepak ayam, udang, sotong n sosej bakar 
tp xde pic.. coz aku terlalu penat melayan kerenah buah hati aku
n aku x tahu mana aku letak hp..
biasanye kalau dah bersama keluarga..hp dah x penting dah
x tahu mana letak..alih2 bila jumpa tgk banyak miscol!
layan picas saja..
|
|
|
|
|







 

2 comments:

amneez @ norel said...

hehehe.. tu la jodoh kat tepi jalan.. :D ni yang petang tu ker..?? boleh tahan jugak sampai bbq.. meriah giler.. acad pun dah pandai "peace".. :D gambar kakak nye mana..???

Deelira @ Deeliraz said...

umie entah kemana masa ni kak..
susah dha nak bergambar dgn dia skrg ni.. lari sana lari sini